Hem » Yrkesnätverk

Yrkesnätverk

Nätverk för etiska affärer – kvalitetssäkrat medlemskap
Rotary E-Club 2410 grundas på Rotarys grundare Paul Harris idé om att skapa ett nätverk för etiska och trygga affärsrelationer och genom ekonomiska bidrag bidra till utveckling av goda ledare och ett bättre liv. Rotarys nätverk bygger på att du skall känna dig trygg med vem du gör affärer med och vem du rekommenderar till andra. Därför frågar vi efter referenser när du söker medlemskap i klubben.

Yrkesklassifikation
Varje rotarian får en klassifikation som antingen grundar sig på titeln eller företaget/organisationen/myndigheten. Detta är för att klubben inte bara ska bestå av en yrkeskategori (inte bara ekonomer, tekniker eller jurister). Och inte bara personer från samma företag eller organisation.

Världsomspännande nätverk och möjlighet att exponera ditt CV
Du får tillgång till ett världsomspännande kvalitetssäkrat kontaktnät. Som medlem i E-Club 2410 kommer du dessutom att få exponera ditt CV för de andra Rotarymedlemmarna inom E-Cluben, vilket förhoppningsvis skapar nya affärsmöjligheter.

_d7a5424