Hem » Blogg » RI President R. Gordon R. McInally talar på avslutningen av Rotary International Convention. 08 June 2022

2023-24 RI President R. Gordon R. McInally talar på avslutningen av  Rotary International Convention. 08 June 2022, Houston, Texas, USA.

OM DU GÄSTAR FRÅN ANNAN ROTARYKLUBB! Var vänlig skriv hela ditt namn (för- och efternamn) samt den email-adress (samma som du använder i Rotary) och namnet på din klubb – då underlättar du för oss att registrera närvaron.

• Ta del av föredraget.
  • Närvaro registreras endast för kommentarer på senaste veckans föredrag, dock är ni välkommna att se de äldre föredragen med.
  • Skriv i kommentarsfältet vad du tyckte om föredraget. Glöm inte dina uppgifter om namn, klubbnummer och den emailadress du använder i Rotary. Detta för att vi ska kunna närvaroregistrera dig.
  • Köp en eller flera vattenflaskor för 20 k/str till vårt vattenprojekt genom Paypal (längst ned på sidan).

Genom att lämna din kommentar (och betala in till vårt vattenprojekt via PayPal) har du visat att du närvarat på denna veckas Rotarymöte. Du godkänner också att vi sparar din email-adress och kan komma att skicka dig ett nyhetsmail – men du kan när som helst välja att sluta prenumerera på dessa.

All närvaro registreras 1-2 gånger per månad, var inte orolig om du inte fått din ”pinne” direkt efter besöket den kommer vid nästa registreraingstillfälle./Registratorn

Varmt välkommen att berätta vad du tyckte om föredraget! (Första gången du lämnar en kommentar så behöver vi godkänna inlägget innan det syns på sidan).