Hem » Blogg » Skriv in 22 mars i din kalender

Skriv in 22 mars i din kalender

Världsvattendagen den 22 mars närmar sig och vi hoppas du vill fira den tillsammans med oss. Förra året uppnådde vi vårt mål på 241 insamlade vattenflaskor och vi hoppas slå det målet i år. Vår landningssida hittar du på www.rotaryeclub.se/waterday

• Dela vår landningssida på din hemsida, Facebook. Twitter, LinkedIn och andra sociala medier.
  • Lägg in en email-banner i din mailsignatur
  • Köp vår rotarybanner för 5 virtuella flaskor. Inloggad medlem köper den via vår webshop och länk hittar du i menyn längst ned på sidan. Besök rotaryklubbar, överlämna vår banner och sprid vårt budskap. Tillsammans kan vi göra skillnad.

Du kan redan nu börja sprida vårt budskap och använda det grafiska material vi har tagit fram. Håll utkik på vår hemsida för mer information kommer.

Högerklicka på bilderna och välj spara som.

Email-banners

email banner email banner2