Hem » Blogg » Välkommen till Rotary Eclub 2410:s nya hemsida

Välkommen till Rotary Eclub 2410:s nya hemsida

Rotary EClub 2410 vill hälsa både medlemmar som gäster varmt välkommen till vår nya hemsida – som i och med byte av system och layout har tagit steget in i 2017-talet.

Vi hoppas att du som gästbesökare stannar till och tittar på veckans föredrag. Du får också gärna lämna feedback och tycka till om vår nya sida.

Som medlem i Rotary E-Club så skickas, med start ikväll, samtligas inloggningsuppgifter ut och vi hoppas att även du tar du tid att gå igenom alla nya funktioner som finns. Vi har en medlemsportal där du kan lägga upp profilbild och CV, samt att det finns gott om utrymme att lägga in en presentation.

Vi har också öppnat upp en webbshop (endast för medlemmar) där du kan köpa vårt fina vattencertifikat. Vi vill också gärna höra ifrån dig vad du tycker om vår nya hemsida.

Och, du glömmer väl inte att det är FN och Världsvattendagen den 22 mars. Hjälp oss att uppnå vårt mål på 2410 sålda vattenflaskor.