Hem » Blogg » Föredrag vecka 11 2017: The water crisis: How California overcomes the drought

Föredrag vecka 11 2017: The water crisis: How California overcomes the drought

Lämna din kommentar genom att ”kommentera” i fältet nedanför.

OM DU GÄSTAR FRÅN ANNAN ROTARYKLUBB! Var vänlig skriv hela ditt namn (för- och efternamn) samt email-adress (samma som du använder i Rotary) och namnet på din klubb – då underlättar du för oss att registrera närvaron.

Genom att lämna din kommentar (och betala in till vårt vattenprojekt via PayPal) har du visat att du närvarat på denna veckas Rotarymöte. Du godkänner också att vi sparar din email-adress och kan komma att skicka dig ett nyhetsmail – men du kan när som helst välja att sluta prenumerera på dessa.

Varmt välkommen att berätta vad du tyckte om föredraget! (Första gången du lämnar en kommentar så behöver vi godkänna inlägget innan det syns på sidan).

1. Bengt Bengtsson säger:

Mycket intressant föredrag om ett av vår tids men framförallt om vår framtids störta problem – rent vatten.
    Här fick vi ta del av olika alternativa lösningar, allt ifrån att återanvända redan använt och förorenat vatten till avsaktningsverk, desalinering av havsvatten.

• Rotaryklubb: Kalmar Slott RK
    • Jag har betalat mitt gästbesök (välj ett alternativ): Swish